środa, 10 września 2014

początek

Hej, hej, hej!

Nie bardzo wiem od czego zacząć, więc może po prostu napiszę parę słów o sobie. Jestem Asia, lat 21 i mieszkam w podwarszawskiej miejscowości, a już od tego piątku będę w Anglii jako au-pair!

Jestem tym wszystkim mega podekscytowana i jako że jest to mój debiut w roli zarówno au-pair, jak i blogerki to nie mogę się doczekać, kiedy znajdę się na wyspach i będę mogła opowiedzieć Wam o moich przygodach!

Jeśli chodzi o rodzinkę, to znalazłam ją za pomocą strony internetowej, pewnie wszystkim znanej, aupair-world.net. Zgłosiło się do mnie naprawdę masa cudownych ludzi, ale już jakoś na początku sierpnia zdecydowałam się na rodzinkę z samotną matką, oraz dwójką chłopców (6 i 9 lat). Bardzo dobrze rozmawiało nam się na skypie, a energia i pozytwne nastawienie Host Mum miało chyba decydujące znaczenie!

Będę mieszkać w miasteczku Dorking, na południe od Londynu i mam szczerą nadzieję, że nie zbankrutuję przez dojazdy do stolicy!

Jutro wybieram się do mojej przyjaciółki, gdzie będziemy zajadać się popcornem z lodami - tutaj kłania się kultowy dla mnie serial "Magda M" :D Trudno będzie rozstać się na tak długi czas, ale na szczęście istnieje skype, a i bilety do Londynu wcale nie są takie drogie.

Zakupiłam już też prezenty dla mojej rodzinki, więc w następnej notce spodziewajcie się pewnie jakichś zdjęć.

To chyba tyle na tę chwilę! Wracam do pakowania i niestety do mojego pokoju, który wygląda jak jeden wielki chaos :c
P.S. Jeśli ktoś mieszka w Dorking, albo okolicy, to koniecznie napiszcie!

see ya!

Asia


                                                                             ***
[ENGLISH version]

hey folks!

I don't really know where to start, so I'm just gonna introduce myself. My name's Asia or Joanna whichever suits you, I'm 21 and I come from a little town near Warsaw. And the most exciting news is that from this Friday I'm gonna be an au-pair!

I'm very excited , and since it's my debut as a blogger and an au-pair I literally can't wait to be there in the UK and tell you all about my exciting trips and excperiences!

I found my host family on the website that you probably all know - aupair-world.net. I receieved applications from many amazing families, but at the beginning of the August I picked a perfect one! It's a single mother with two lovely boys - aged 6 and 9. I had a really nice convos with them on skype, and I suppose that was crucial in deciding on the host family. The host mother seems to be very positive, and the boys are full of energy!

I'll be living in a town - Dorking, which is located south from London, and I do hope that I won't be broke because of the commuting to the capital!

Tomorrow, I'm going to my best friend, and we'll be eating popcorn with lots of ice-cream - some Polish people might find here a connection to our tv series Magda M, which I strongly recommend!

Obviously, I'm gonna miss my family and friends, but there's skype and the flight tickets to London aren't that expensive, after all.

I've also bought some gifts for my host family, so tomorrow I'll probably post some photos in here :)

I think that's all what I wanted to say! I have to go back to packing and to my room which looks now more or less like a battlefield :c

P.S. If someone lives in Dorking or nearby, please contact me!

see ya,

Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz